Μέσω βιντεοκλήσης η εξυπηρέτηση στα ΚΕΠ του Δήμου Σπάτων-Αρτέμιδος

Τη διεκπεραίωση αιτημάτων από τα ΚΕΠ μέσω βιντεοκλήσης εξασφαλίζει για τους πολίτες
ο Δήμος Σπάτων – Αρτέμιδος, ως ένας από τους 75 δήμους της χώρας που έχει επιλεγεί και
συμμετέχει στο πιλοτικό προγράμματος “mykeplive” του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

Θέτοντας την εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση των πολιτών σε πρώτο πλάνο, ο Δήμος στο
πλαίσιο της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης ενσωματώνει νέες πρωτοποριακές ψηφιακές υπηρεσίες, απλουστεύοντας τις διαδικασίες για την έκδοση μιας σειράς πιστοποιητικών και εγγράφων που άπτονται της αρμοδιότητας των ΟΤΑ και διεκπεραιώνονται από τα ΚΕΠ.

Σε πρώτη φάση η καινοτόμος αυτή υπηρεσία θα παρέχεται από το ΚΕΠ 0858 Σπάτων -Αρτέμιδος μέσω της ενιαίας ηλεκτρονικής πύλης του Δημοσίου Gov.gr στην ηλεκτρονική διεύθυνση mykeplive.gov.gr.

Με τη νέα υπηρεσία ζωντανής επικοινωνίας και τηλεδιάσκεψης με εκπρόσωπο των ΚΕΠ, οι πολίτες θα μπορούν να υποβάλουν τα αιτήματά τους μέσω βιντεοκλήσης, χωρίς να απαιτείται η
προσέλευσή τους στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών.

Κλείνοντας ένα “ψηφιακό ραντεβού” μέσω της ψηφιακής πύλης mykeplive, οι πολίτες θα έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν βιντεοκλήση με υπάλληλο του ΚΕΠ την ημέρα και ώρα που αυτοί επιθυμούν και να υποβάλουν το αίτημά τους.

Στη συνέχεια το τελικό έγγραφο θα αποστέλλεται στον εξυπηρετούμενο με τον τρόπο που αυτός επιθυμεί (π.χ. email, θυρίδα, ΕΛΤΑ).

 

Εγγραφείτε στο Newsletter του Green Attica

Αποκτήστε σε πραγματικό χρόνο ενημερώσεις απευθείας στη συσκευή σας, εγγραφείτε τώρα.

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να επιλέξετε, αν θέλετε. Αποδέχομαι Διαβάστε Περισσότερα

Πολιτική Ιδιωτικότητας & Cookies