Το myKEPlive λειτουργεί στο Δήμο Περιστερίου – «Εξυπηρέτηση από το ΚΕΠ μέσω βιντεοκλήσης»

Στο πρόγραμμα myKEPlive, το οποίο αποτελεί πλατφόρμα του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, εντάχθηκε το ΚΕΠ Περιστερίου, έπειτα από συντονισμένες ενέργειες των αρμόδιων Αντιδημάρχων Βασίλη Μπέτση και Γιώργο Τσίνα.

Μέσα από το πρόγραμμα αυτό, οι πολίτες θα μπορούν να εξυπηρετούνται από τα στελέχη του Κέντρου, μέσω βιντεοκλήσης σε διαδικασίες υψηλής ζήτησης όπως:

  • Πληροφόρηση – αίτηση
  • Υπηρεσίες προς επιχειρήσεις
  • Εξυπηρέτηση πολιτών με Αναπηρία
  • Εξυπηρέτηση από το Δήμο που ανήκουν

Πρόκειται για μια σύγχρονη πλατφόρμα άμεσης εξυπηρέτησης του πολίτη μέσα από βιντεοκλήση όπου με ηλεκτρονικό ραντεβού ο υπάλληλος του ΚΕΠ, θα δώσει άμεση απάντηση στο αίτημα που
διατυπώνεται.

Απλώς συνδεθείτε με τους κωδικούς taxisnet στο www.gov.gr , επιλέξτε «Πολίτης και Καθημερινότητα», συνεχίστε με την επιλογή «Εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση» και μπείτε στο myKEPlive!

 

Εγγραφείτε στο Newsletter του Green Attica

Αποκτήστε σε πραγματικό χρόνο ενημερώσεις απευθείας στη συσκευή σας, εγγραφείτε τώρα.

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να επιλέξετε, αν θέλετε. Αποδέχομαι Διαβάστε Περισσότερα

Πολιτική Ιδιωτικότητας & Cookies