«Κανένας μόνος του στη πανδημία» το μήνυμα του Δήμου Νέας Σμύρνης και σε αυτή τη καραντίνα

Ο Δήμος Νέας Σμύρνης και σ’ αυτή τη νέα καραντίνα στέκεται δίπλα στους πολίτες για να μην νιώσει κανένας μόνος του και αβοήθητος. Γι’ αυτό το λόγο από την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου θα εξυπηρετεί στο σπίτι όλους τους δημότες που δεν μπορούν ή δεν επιτρέπεται να
μετακινηθούν κατά τη διάρκεια της καραντίνας καθώς και όσους αδυνατούν να εξυπηρετήσουν τις βασικές τους ανάγκες και δεν διαθέτουν στο περιβάλλον τους οικεία πρόσωπα για παροχή βοήθειας.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν καθημερινά (Δευτέρα –Παρασκευή) από τις 08.00 ως τις 15.00 στην τηλεφωνική γραμμή 2132025882. Μπορούν επίσης να αποστέλλουν email στο
kpns@neasmyrni.gr .

Oι υπάλληλοι της Κοινωνικής Υπηρεσίας του Δήμου

1. Θα τους εξυπηρετούν για θέματα ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης και παροχής ειδών πρώτης ανάγκης.

2. Θα συνδράμουν στην πρόσβαση και εξυπηρέτησή τους από τις υγειονομικές υπηρεσίες που επιχειρούν εντός των ορίων του Δήμου, ανάλογα με τις οδηγίες τους.

3. Θα διεκπεραιώνουν τα αιτήματά τους για την παραλαβή αιτήσεων και την παράδοση πάσης φύσεως πιστοποιητικών που εκδίδονται μέσω ΚΕΠ.

4. Να διεκπεραιώνουν κάθε άλλη εργασία συναφή με τα μέτρα που έχουν ληφθεί για την αποτροπή διάδοσης του Covid-19.

Όπως και στην προηγούμενη καραντίνα έτσι και τώρα ο Δήμος Νέας Σμύρνης και η Κοινωνική Υπηρεσία βρίσκονται δίπλα στο δημότη σε μια προσπάθεια ο πολίτης να μην μείνει στιγμή μόνος του και αβοήθητος.

Εγγραφείτε στο Newsletter του Green Attica

Αποκτήστε σε πραγματικό χρόνο ενημερώσεις απευθείας στη συσκευή σας, εγγραφείτε τώρα.

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να επιλέξετε, αν θέλετε. Αποδέχομαι Διαβάστε Περισσότερα

Πολιτική Ιδιωτικότητας & Cookies